Örebro Omsorg
Välkommen till Örebro Omsorg – din partner för personlig hemtjänst i Örebro. Vi fokuserar på din trygghet och självständighet med skräddarsydda lösningar från vårt erfarna team. Kontakta oss för omsorg med omtanke och professionalism.
Område: Hela Örebro kommun
Organisationsform: Aktiebolag
Kvalitet och kundnöjdhet
Här kan du ta del av den senaste brukarundersökningen och kvalitetsuppföljningen för utföraren. Brukarundersökningen görs av Socialstyrelsen varje år, men resultatet redovisas endast om verksamheten hade minst sju svarande. Uppföljningen av kvalitetskrav görs vart tredje år.
Verksamhetsmål
På Örebro Omsorg är vårt mål enkelt: att göra varje dag bättre för våra kunder. Vi strävar efter att skapa en trygg och kärleksfull miljö där varje individ känner sig sedd, respekterad och omhändertagen. Med personcentrerad vård och stöd främjar vi självständighet och välbefinnande, skapar meningsfulla upplevelser och sprider glädje i samhället.
Våra tjänster
Omvårdnad
Vi utför omvårdnad alla dagar i veckan klockan 7–22 enligt ditt biståndsbeslut. Vi besvarar trygghetslarm alla dagar i veckan klockan 7–22.
Om du har insatser på natten är det alltid personal från Örebro kommuns nattorganisation inom hemvården som kommer till dig oavsett vilken utförare som hjälper dig mellan 7–22.
Fixartjänst
Vi utför fixartjänst åt dig upp till fyra timmar/år.
Service
Vi utför serviceinsatser alla dagar mellan klockan 7 och 22 enligt ditt biståndsbeslut. Följande erbjuds:
- Fönsterputs
- Inköp
- Städning
- Tvätt
Tilläggstjänster/hushållsnära tjänster (tjänster som inte ingår i biståndsbeslut)
Erbjuds inte.
Kontakt
Företagets namn: Örebro Omsorg
Adress: Drakenbergsgatan 1C, 702 19 Örebro
Telefon: 019-31 00 20
Telefontider: Vardagar kl. 8–17
E-post: info@orebroomsorg.se
Verksamhetsansvarig: Hannah Englund, 019-31 00 20, hannah@orebroomsorg.se
Kontaktperson: Gustav Tornberg, 070-932 30 29, gustav@orebroomsorg.se
Frågor, synpunkter eller klagomål
Det är viktigt för oss att få reda på vad du tycker om Örebro Omsorg, så att vi får en chans att göra saker bättre. Vi ser positivt på inkomna synpunkter och klagomål och använder dem för att förbättra vår verksamhet.
Kontakta kontaktperson, verksamhetschef eller någon annan på Örebro Omsorg, via telefon, e-post eller brev. Se kontaktuppgifter ovan.
Vill du lämna en synpunkt eller ett klagomål direkt till Örebro kommun kan du använda kommunens webbformulär Lämna en synpunkt, eller kontakta Servicecenter via 019‑21 10 00 eller servicecenter@orebro.se.
Mer information om utföraren
Frågor om val och omval?
Tack för ditt svar!
Berätta gärna vad vi kan göra bättre på den här sidan för att förbättra webbplatsen! Vi har ingen möjlighet att svara, men dina synpunkter är värdefulla för oss. Tänk på att inte skicka in personuppgifter. Om du vill ha svar på en fråga kan du istället använda formuläret ”Lämna en synpunkt”.
Om du ändå skickar in personuppgifter via detta formulär hanteras uppgifterna av Kommunstyrelsen och kan eventuellt lämnas vidare till annan verksamhet inom Örebro kommun i syfte att förbättra vår service.
Här hittar du mer information om hur vi hanterar personuppgifter.
Tack för ditt svar!
Du har nu hjälpt oss att förbättra orebro.se