Cleverex Omsorg AB
Vi på Cleverex Omsorg erbjuder en trygg och personlig hemtjänst anpassad efter våra kunders behov. Vår engagerade och kunniga personal finns alltid för våra kunder och ser till att de får den service och stöd de behöver.
Område: Hela Örebro kommun
Organisationsform: Aktiebolag
Kvalitet och kundnöjdhet
Här kan du ta del av den senaste brukarundersökningen och kvalitetsuppföljningen för utföraren. Brukarundersökningen görs av Socialstyrelsen varje år, men resultatet redovisas endast om verksamheten hade minst sju svarande. Uppföljningen av kvalitetskrav görs vart tredje år.
Verksamhetsmål
Våra verksamhetsmål är följande:
- Närvarande, tillitsfullt och engagerat ledarskap.
- Delaktighet och inflytande.
- Kommunikation och återkoppling.
- Prioritering av arbetsuppgifter.
- Kompetensutveckling hos all vår personal.
- Systematiskt arbetsmiljöarbete i vardagen.
Våra tjänster
Omvårdnad
Vi utför omvårdnad alla dagar i veckan klockan 7–22 enligt ditt biståndsbeslut. Vi besvarar trygghetslarm alla dagar i veckan klockan 7–22.
Om du har insatser på natten är det alltid personal från Örebro kommuns nattorganisation inom hemvården som kommer till dig oavsett vilken utförare som hjälper dig mellan 7–22.
Fixartjänst
Vi utför inte fixartjänst.
Service
Vi utför serviceinsatser måndag–fredag klockan 8–17 enligt ditt biståndsbeslut. Följande erbjuds:
- Fönsterputs
- Inköp
- Städning
- Tvätt
Tilläggstjänster/hushållsnära tjänster (tjänster som inte ingår i biståndsbeslut)
Erbjuds inte.
Kontakt
Företagets namn: Cleverex Omsorg AB
Adress: Radiatorvägen 15, 702 27 Örebro
Telefon: 010-550 00 50
Telefontider: Vardagar kl. 8–17
E-post: omsorg@cleverex.se
Verksamhetsansvarig: Maryam Razmgah, 070-956 10 30, maryam@cleverex.se
Kontaktperson: Sandra Ceylan, 076-176 00 98, sandra@cleverex.se
Frågor, synpunkter eller klagomål
Du är välkommen att lämna dina synpunkter och klagomål genom att mejla in det till oss på omsorg@cleverex.se eller komma in till vårt kontor och framföra det. Du kommer få en bekräftelse inom fem dagar gällande mottagande av synpunkt/klagomål av vår verksamhetschef. Återkoppling om vidtagna åtgärder får du alltid inom sex veckor. Du kan alltid vara anonym om du önskar det.
Vill du lämna en synpunkt eller ett klagomål direkt till Örebro kommun kan du använda kommunens webbformulär Lämna en synpunkt, eller kontakta Servicecenter via 019‑21 10 00 eller servicecenter@orebro.se.
Mer information om utföraren
Frågor om val och omval?
Tack för ditt svar!
Berätta gärna vad vi kan göra bättre på den här sidan för att förbättra webbplatsen! Vi har ingen möjlighet att svara, men dina synpunkter är värdefulla för oss. Tänk på att inte skicka in personuppgifter. Om du vill ha svar på en fråga kan du istället använda formuläret ”Lämna en synpunkt”.
Om du ändå skickar in personuppgifter via detta formulär hanteras uppgifterna av Kommunstyrelsen och kan eventuellt lämnas vidare till annan verksamhet inom Örebro kommun i syfte att förbättra vår service.
Här hittar du mer information om hur vi hanterar personuppgifter.
Tack för ditt svar!
Du har nu hjälpt oss att förbättra orebro.se