Aspen Partner

Plats för bild

Aspen Partner är en komplett leverantör av service och omvårdnad. Vi utgår från individens behov den enskildes och anhörigas inflytande, integritet, tillgänglighet, hög personal kontinuitet, respekt och bra bemötande. Vi har lång erfarenhet och hög kompetens med arbete inom service och äldreomsorg, samt demensspecialiserad kunskap.

Område: City norr, City söder, Öster, Söder, Väster. Se alla hemvårdsområden på webbkartan.

Organisationsform: Aktiebolag

Uppgifterna i tabellerna uppdaterades i september 2024.

Om utföraren Aspen Partner

Aktiva i andra kommuner

Nej

Antal hemtjänstkunder i Örebro

122

Om utförarens anställda

Antal anställda

34

Antal tillsvidareanställda

21

Antal tillsvidareanställda undersköterskor

17

Språkkunskaper som talas flytande förutom svenska

Bosniska, engelska, tyska.

Kontinuitet

Antal personal som en hemtjänstmottagare möter under 14 dagar, medelvärde

9,32

Kvalitet och kundnöjdhet

Här kan du ta del av den senaste brukarundersökningen och kvalitetsuppföljningen för utföraren. Brukarundersökningen görs av Socialstyrelsen varje år, men resultatet redovisas endast om verksamheten hade minst sju svarande. Uppföljningen av kvalitetskrav görs vart tredje år.

Verksamhetsmål

Aspen Partner ska verka för att våra kunder får möjlighet att leva och bo självständigt
under trygga förhållanden och ha en aktiv och meningsfull tillvaro. Insatserna ska inriktas på att kunderna får leva ett värdigt liv och känna välbefinnande. Verksamheten ska bygga på respekt för kundernas självbestämmande och integritet samt tillgodose den enskildes behov av kontinuitet och säkerhet vid utförandet av insatser.

Vi värdesätter ett professionellt och lyhört kundbemötande, omtanke, respekt och förståelse. Vi är lyhörda, uppmuntrade, har hälsofrämjande arbetssätt och genuin vilja att vara en självklar partner i din vardag. Nöjda kunder är vår högsta prioritet.

Våra tjänster

Omvårdnad

Vi utför omvårdnad alla dagar i veckan klockan 7–22 enligt ditt biståndsbeslut. Vi besvarar trygghetslarm alla dagar i veckan klockan 7–22.

Om du har insatser på natten är det alltid personal från Örebro kommuns nattorganisation inom hemvården som kommer till dig oavsett vilken utförare som hjälper dig mellan 7–22.

Fixartjänst

Vi utför fixartjänst åt dig upp till fyra timmar/år.

Service

Vi utför serviceinsatser måndag–fredag klockan 8–17 enligt ditt biståndsbeslut. Servicetjänster kan vid behov utföras kväll/helg enligt överenskommelse. Följande erbjuds:

  • Inköp
  • Städning
  • Tvätt

Tilläggstjänster/hushållsnära tjänster (tjänster som inte ingår i biståndsbeslut)

Fönsterputs och trädgårdstjänster, samt städ/storstäd kan köpas med rutavdrag. För information och bokning kontakta oss på 019-24 48 88 eller omsorg@aspenpartner.se.

Godkänd leverantör

Kontakt

Företagets namn: Aspen Partner
Adress: Nastagatan 22, 702 27 Örebro
Telefon: 019-24 48 88
Telefontider: Vardagar kl. 9–16, lunchstängt kl. 12–13
E-post: omsorg@aspenpartner.se

Verksamhetsansvarig: Arijana Hadzic, 019-24 48 88, arijana.hadzic@aspenpartner.se
Kontaktperson: Sofia Larsson, 070-298 93 10, sofia.larsson@aspenpartner.se

Frågor, synpunkter eller klagomål

Frågor, synpunkter och klagomål skickas till arijana.hadzic@aspenpartner.se. Alternativt
via telefon 019-24 48 88.

Vill du lämna en synpunkt eller ett klagomål direkt till Örebro kommun kan du använda kommunens webbformulär Lämna en synpunkt, eller kontakta Servicecenter via 019‑21 10 00 eller servicecenter@orebro.se.

Mer information om utföraren

Läs mer på utförarens webbplats.

Senast uppdaterad:
Publicerad: