INDA.NU Daglig verksamhet
Välkommen till INDA! Hos oss får du vara en del av en arbetsgrupp eller arbeta enskilt. Du utvecklas och får en meningsfull, rikare social vardag. Inom INDA finns möjlighet att stegvis närma sig arbete genom våra externa enheter. Du bestämmer målet, våra handledare är ett stöd på vägen dit. Hos INDA finns en plats för alla, INDividuellt Anpassat.

Hitta oss på webbkartan
Organisationsform
Aktiebolag
Utförarens webbplats
INDA.NU Daglig verksamhets webbplats
Om vår gruppverksamhet på Adolfsbergsvägen 4
Adress och område
Adolfsbergsvägen 4, Nasta
Aktiva i andra kommuner
Nej
Inriktningar
- Hantverk och skapande
- Produktionsinriktad verksamhet
- Service och transport
- Stöd och struktur
- Sortering, etikettering, montering, paketering
Språkkunskaper som talas flytande av personalen förutom svenska
Arabiska, engelska, franska, somaliska, syrianska, teckenspråk.
Särskild kompetens
- Alternativ och kompletterande kommunikation (AKK)
- Lågaffektivt bemötande
- Tydliggörande pedagogik
Tillgänglighet

Entré och entréhall tillgänglig för rullstolsburen

Tillgänglig toalett (RWC)

Tydlig skyltning

Utrymme för elrullstol

Närhet till busshållplats
Saknas: hiss, hörselteknisk utrustning.
Möjlighet till måltider
Det finns utrymme med möjlighet att värma medhavd matlåda. Det finns även möjlighet att beställa mat till lokalen.
Verksamhetsmål
En daglig verksamhet som bidrar till deltagares utveckling, en meningsfull vardag och
gemenskap genom delaktighet. Genom samverkan med företag erbjuda deltagare
meningsfulla och utvecklande uppgifter utifrån deltagares intresse och förmåga. Hos INDA blandas sysselsättning på lagret, Barnens Begagnade och Återfix med sociala aktiviteter.
Kontakt
Telefon: 070-314 99 88
E-post: erik.soderkvist@inda.nu
Föreståndare: Anna Bylin, 070-788 44 40, anna.bylin@inda.nu
Frågor, synpunkter eller klagomål
Vid frågor kan du vända dig till handledare eller biträdande föreståndare. Har du
synpunkter eller klagomål vill vi gärna att de berättar det för oss. Du kan göra det genom att prata med någon av personalen, skriva sms eller mail, lämna lapp i förslagslådan.
Vill du lämna en synpunkt eller ett klagomål direkt till Örebro kommun kan du använda kommunens webbformulär Lämna en synpunkt, eller kontakta Servicecenter via 019‑21 10 00 eller servicecenter@orebro.se.
Frågor om val och omval?
Kontakta Örebro kommuns LSS-vägledare via kommunens servicecenter eller samordningsteamet 019-21 18 05.

Kvalitetsuppföljning
Att utförare följer regler och lagar följs regelbundet upp av Örebro kommun.
Uppföljningar daglig verksamhet – här kan du ta del av uppföljningar av kvalitetskrav för enskilda utförare.
Mer information om daglig verksamhet
Tack för ditt svar!
Berätta gärna vad vi kan göra bättre på den här sidan för att förbättra webbplatsen! Vi har ingen möjlighet att svara, men dina synpunkter är värdefulla för oss. Tänk på att inte skicka in personuppgifter. Om du vill ha svar på en fråga kan du istället använda formuläret ”Lämna en synpunkt”.
Om du ändå skickar in personuppgifter via detta formulär hanteras uppgifterna av Kommunstyrelsen och kan eventuellt lämnas vidare till annan verksamhet inom Örebro kommun i syfte att förbättra vår service.
Här hittar du mer information om hur vi hanterar personuppgifter.
Tack för ditt svar!
Du har nu hjälpt oss att förbättra orebro.se