Aspen Partner AB

Plats för bild

Hur kan vi hjälpa dig? Aspen Partner är det personliga och kompletta alternativet för att underlätta för dig i din vardag. Våra erfarna medarbetare ger dig en innehållsrik och trygg hjälp, oavsett vad det gäller.

Inriktning, profil och kompetens

Aspen Partner kan erbjuda dig något utöver det vanliga, vi är en komplett leverantör av service och omvårdnad. Vi utgår från individens behov den enskildes och anhörigas inflytande, integritet, tillgänglighet, hög personal­kontinuitet, respekt och bra bemötande. Nöjda kunder är vår högsta prioritet.

Vi har lång erfarenhet och hög kompetens med arbete inom service och äldreomsorg, samt demensspecialiserad kunskap inom verksamheten. Aspen Partner är anslutna till kollektivavtal och följer arbetsmarknadens regler. Våra medarbetare är försäkrade under arbetet och till och från arbetet. För att få bästa möjliga start bokar vi gärna ett första besök för en genomgång om hur vi på bästa sätt kan hjälpa er i vardagen.

Språkkunskaper förutom svenska

Engelska, tyska och bosniska.

Omvårdnad

Vi utför omvårdnad alla dagar i veckan klockan 07–22 enligt ditt biståndsbeslut. Vi besvarar trygghetslarm alla dagar i veckan klockan 07–22.

Om du har insatser på natten är det alltid personal från Örebro kommuns
natt­­­organisation inom hemvården som kommer till dig oavsett vilken utförare som hjälper dig mellan klockan 7–22.

Fixartjänst

Vi utför fixartjänst åt dig upp till fyra timmar/år.

Service

Vi utför serviceinsatser, måndag till fredag klockan 8–17 enligt ditt biståndsbeslut.

Följande erbjuds:

  • Inköp.
  • Städning.
  • Tvätt.

Tilläggstjänster

Fönsterputs och trädgårdstjänster kan köpas med rutavdrag. För information och bokning kontakta oss på 019-24 48 88 eller omsorg@aspenpartner.se.

Trygghet och bemötande

Vårt arbetssätt kännetecknas av helhetssyn, den enskildes och anhörigas inflytande, integritet, tillgänglighet, hög personalkontinuitet, respekt och bra bemötande.

Vi på Aspen strävar till en nära relation och helhetslösningar anpassade efter era behov, vi arbetar utifrån IBIC (Individens Behov I Centrum).

Vi är lyhörda, uppmuntrade, har hälsofrämjande arbetssätt och genuin vilja att vara en självklar partner i din vardag. I samband med att du väljer Aspen Partner AB som utförare av så bokar vi ett hembesök med dig för att gå igenom dina behov och önskemål. Vardagar har vi även arbetsledande undersköterskor på plats.

Dina behov och önskemål dokumenteras i en genomförandeplan som ligger till grund för våra medarbetares arbete hos dig och säkerställer att allt blir som du önskar.

Delaktighet och kontinuitet

Vi värdesätter ett professionellt och lyhört kundbemötande, omtanke, respekt och förståelse. Vi välkomnar alla synpunkter och förslag och återkopplar alltid. Vi arbetar utifrån kontaktmannaskap och strävar alltid efter att en begränsad personalgrupp ska hjälpa dig i vardagen.

Godkänd leverantör

Kontakt

Företagets namn: Aspen Partner AB.
Adress: Nastagatan 22, 702 27 Örebro.
Telefon: 019-24 48 88.
Öppettider/telefontider: Vardagar kl. 9–16, lunchstängt kl. 12–13.

E-post: omsorg@aspenpartner.se
Webbplats: www.aspenpartner.se

Verksamhetsansvarig: Arijana Hadzic, 019-24 48 88, arijana.hadzic@aspenpartner.se.

Verksamhetsansvarig: Ossian Alvin, 019-24 48 88, omsorg@aspenpartner.se.

Arbetsledare: Sofia Larsson, 070–298 93 10, sofia.larsson@aspenpartner.se.

Frågor, synpunkter och klagomål

Frågor, synpunkter och klagomål skickas till arijana.hadzic@aspenpartner.se.

Senast uppdaterad:
Publicerad: