Ossobles Service

Ossobles service är ett företag som utför ett kvalitetsrikt och säkert arbete. Våra kunder kommer alltid att bli väl bemötta av vår personal som har goda erfarenheter när det gäller service. Det som vårt företag strävar efter är trygghet hos våra kunder, med trygghet föds tillit, med tillit bildas ett starkt förhållande.
Språkkunskaper förutom svenska
Engelska, somaliska, tygringa, ammaringa, arabiska och italienska.
Omvårdnad
Erbjuds inte.
Fixartjänst
Vi utför fixartjänst i hela Örebro kommun, måndag–lördag klockan 8–18, eller andra tider vid behov.
Service
Vi utför servicetjänster i hela Örebro kommun, måndag–lördag klockan 8–18.
Servicetjänster | |
---|---|
Fönsterputs | Fönsterputsning sköter vi med egen utrustning och putsar utsidan likaväl som insidan. |
Inköp | Inköpen hanteras enligt dina önskemål. |
Städning | Städningen anpassas och varierar från daglig städning, storstädning, damma av, tvätta golv, diska m.m. Flyttstädning ingår ej. Vid eventuell allergi mot rengöringsprodukter anpassas produkterna innan användning. |
Tvätt | Tvättningen sker I hemmet eller tvättstuga. Tvättprodukterna som används ska bli godkända av dig innan dom används. |
Trygghet och bemötande
Du blir vänligt och jämlikt bemött och utifrån dina unika förutsättningar ska uppdraget utföras. Personalen ska respektera din integritet och självbestämmande, säkerhet och kvalitet hos dig är ett väldigt viktigt ledord för oss.
Kontinuitet
Vårt företag ska utföra och uppfylla dina krav genom att du får hjälp av personalen som du känner igen. Hjälpinsatserna planeras efter den enskildes behov. Vanorna och rutiner, vem och när insatsen utförs, ifall den planerade tiden förändras, informeras du om det.
Kompetens
Vi på Ossobles Service har personal med utbildningar av olika varianter. Den personal som ska hjälpa dig ska se till att komma förberedd, med att ha genomgått interna utbildningar, studerat dina behov, allergier, och vad som behövs göras när de väl är på plats. Personalen kommer att ständigt anpassa sig så att de kan möta eller överstiga dina förväntningar.
Delaktighet och inflytande
Tillsammans med uppdragsgivaren tänker vi steg för steg gå igenom regler, rutiner och besvara frågor som eventuellt kan ställas av alla parter som är på plats. Anhöriga är även välkomna till genomgången då de också kan bidra med idéer som kan gynna brukaren. Genomgången kommer sedan att dokumenteras och sedan arkiveras, sedan tas fram ifall det blir relevant igen I framtiden. Dessa genomgångar kommer att ske rutinmässigt.
Förändringar, synpunkter och klagomål
I din närvaro kommer förändringar att tas fram och diskuteras, inga förändringar kommer att ske innan du, uppdragsgivaren och anhöriga är informerade och det har skett en överenskommelse. Klagomål hanteras med ytterst allvar, och hanteras direkt av kontaktpersonen och ledningen för Ossobles service. Synpunkter hanteras på samma sätt som klagomålen, eftersom vi tycker att synpunkter och klagomål föder förbättring.
För mer information kan du gärna besöka www.ossobles-service.se

Kontakt
Företagets namn: Ossobles Service.
Adress: Poesigatan 26 A, 703 71 Örebro.
Webbplats: www.ossobles-service.se
E-post: info@ossobles-service.se
Verksamhetsansvarig: Saida Rahwi.
Telefon: 073–567 35 22, telefontider klockan 07–20.
E-post: kahin.r@hotmail.com
Kontaktperson: Adam Ossoble.
Telefon: 073–694 88 73.
E-post: mahamed.oss92@hotmail.com
Tack för ditt svar!
Tänk på att inte skicka in personuppgifter. Om du vill ha svar på en fråga kan du istället använda formuläret ”Lämna en synpunkt”.
Om du skickar in personuppgifter via detta formulär hanteras uppgifterna av webbredaktionen och kan eventuellt lämnas vidare till annan verksamhet inom Örebro kommun i syfte att förbättra vår service.
Här hittar du mer information om hur vi hanterar personuppgifter.