Örebro kommun har tecknat nytt avtal för administration av inkassokrav

Örebro kommun har tecknat avtal med Visma Financial Solutions AB för administration av inkassokrav. Det innebär att Visma under maj övertar kommunens utskick av inkassokrav och därefter svarar på frågor gällande betalning av inkassokrav.

Örebro kommun hanterar även fortsättningsvis frågor som rör köpt vara eller tjänst och fakturans innehåll.

Har du frågor kring tjänsten eller produkten du köpt, eller fakturan du fått?
Kontakta Örebro kommuns Servicecenter.

Har du frågor angående betalning av inkassokrav du fått från Visma?
Kontakta Visma:

Läs mer om Visma Financial Solutions AB på deras webb.

Mer information

Här hittar du information om Ekonomi, budget och fakturor.

Senast uppdaterad:
Publicerad:
Hade du nytta av innehållet på den här sidan?

Tack för ditt svar!

Du måste skriva in dina synpunkter för att kunna skicka meddelandet

Tack för ditt svar!