Hemvårdsnämnden
Hemvårdsnämnden ansvarar för hemvård i kommunens egen regi och det förbyggande arbetet inom vård och omsorgsområdet. Till exempel frivilligt och hälsofrämjande arbete, dietist, personliga ombud, socialt ansvariga samordnare, omvårdnadshjälpmedel, Anhörigcentrum, minnesmottagning och dagverksamhet.
Sammanträdestider
Datum
27 januari
17 februari
17 mars
21 april
19 maj
25 augusti
22 september
20 oktober
17 november
8 december
Tid och plats
Tid och plats ser du i aktuell ärendelista.
Nämndens sammanträden är öppna för allmänheten. Alla är välkomna att vara med och lyssna på vad som sägs. Undantag är ärenden som handlar om myndighetsutövning eller där det finns sekretess.
Vid möten i Rådhuset - tänk på att receptionen stänger klockan 16.30.
Ärendelista
Ärendelista för 19 maj 2022.
Protokoll
I publicerade protokoll är personuppgifter maskerade.
Vill du ha protokoll från tidigare nämndsammanträde? Mejla till hemvardsnamnden@orebro.se
Ledamöter
Hemvårdsnämnden består av femton ledamöter och nio ersättare.
Tack för ditt svar!
Tänk på att inte skicka in personuppgifter. Om du vill ha svar på en fråga kan du istället använda formuläret ”Lämna en synpunkt”.
Om du skickar in personuppgifter via detta formulär hanteras uppgifterna av webbredaktionen och kan eventuellt lämnas vidare till annan verksamhet inom Örebro kommun i syfte att förbättra vår service.
Här hittar du mer information om hur vi hanterar personuppgifter.