Personal och organisation - Förändringar i hemvården
Vi behöver se över om vi använder oss själva på det mest optimala sättet och utvärdera om vi är rätt organiserade. Det handlar om att ha rätt kompetens på rätt plats i lagom och rätt mängd och enligt klokt fattade beslut för varje unik person som vi är till för. Här pågår just nu arbete med att utveckla styrning och uppföljning samt verksamheternas planering. Vi genomför också andra förändringar som till exempel att hantera larmen på hemvårdsenheterna istället för i en särskild grupp.

Publicerad:
Tack för ditt svar!
Tänk på att inte skicka in personuppgifter. Om du vill ha svar på en fråga kan du istället använda formuläret ”Lämna en synpunkt”.
Om du skickar in personuppgifter via detta formulär hanteras uppgifterna av webbredaktionen och kan eventuellt lämnas vidare till annan verksamhet inom Örebro kommun i syfte att förbättra vår service.
Här hittar du mer information om hur vi hanterar personuppgifter.