Samtalsstatistik för Servicecenter

Samtalsstatistik för Örebro kommuns Servicecenter 019-21 10 00.

Beskrivning

Dokumentet publiceras genom Google Kalkylark för att göra det möjligt att enkelt ladda ned innehållet i ett antal olika format. Dokumentet innehåller information om inkommande telefonsamtal till 019-21 10 00.

  • Kolumn A – Månad
  • Kolumn B – Antal inkommande telefonsamtal totalt
  • Kolumn C – Antal besvarade telefonsamtal
  • Kolumn D – Antal telefonsamtal Servicecenter inte svarade på och som stått i kö över 10 sekunder
  • Kolumn E – Antal telefonsamtal utanför Servicecenters ordinarie öppettider (må–fr 7–17). Under perioden 181217–190106 må–fr 8–16.
  • Kolumn F – Medelväntetid för besvarade telefonsamtal, T:MM:SS
  • Kolumn G – Medelväntetid för telefonsamtal Servicecenter inte svarade på och som har stått i kö över 10 sekunder, T:MM:SS
  • Kolumn H – Medelärendetid för besvarade telefonsamtal, T:MM:SS
  • Kolumn I – Total ärendetid, TTT:MM:SS
  • Kolumn J – Servicegrad, målet ligger på 80 % (80 procent av telefonsamtal ska besvaras inom 30 sekunder)

Utgivare

Uttaget hanteras av Samhällsutvecklingsavdelningen på Kommunstyrelseförvaltningen.

Verksamhetsområde

Informationen innefattar alla inkommande telefonsamtal till 019-21 10 00.

Adress

Google Kalkylark

Publiceringsdatum och senaste uppdatering

Från och med januari 2014 och uppdateras löpande.

Uppdateringsfrekvens

Månadsvis.

Avgift

Fritt från avgifter.

Villkor

Fritt att använda utan begränsningar.

Format

  • Microsoft Excel (.xlsx)
  • OpenDocument-format (.ods)
  • PDF-dokument (.pdf)
  • Webbsida (.html, komprimerad)
  • Kommaavgränsade värden (.csv)
  • Tabbavgränsade värden (.tsv)

Storlek

Varierande, beroende på format

Begränsningar

Det finns inga kända begränsningar.

Kvalitet

Tre stjärnor

Kontakt

Örebro kommuns servicecenter 019-21 10 00, servicecenter@orebro.se.

Senast uppdaterad: 15 februari 2019
Publicerad: 8 februari 2017
Hade du nytta av innehållet på den här sidan?