Inloggning – vatten och avfall
Om du har skyddade personuppgifter kan du inte logga in med kundnummer och personnummer/organisationsnummer. Kontakta istället Servicecenter, 019‑21 10 00.
Du som driver en verksamhet kan logga in med organisationsnummer istället för personnummer. Du behöver ange siffran 20 innan organisationsnumret för att bli inloggad.
Så här gör du
Du skriver in kundnummer och personnummer alternativt organisationsnummer. Om du skriver fel tre gånger i rad spärras inloggningen tillfälligt och du får prova igen senare.
Publicerad:
Tack för ditt svar!
Berätta gärna vad vi kan göra bättre på den här sidan för att förbättra webbplatsen! Vi har ingen möjlighet att svara, men dina synpunkter är värdefulla för oss. Tänk på att inte skicka in personuppgifter. Om du vill ha svar på en fråga kan du istället använda formuläret ”Lämna en synpunkt”.
Om du ändå skickar in personuppgifter via detta formulär hanteras uppgifterna av Kommunstyrelsen och kan eventuellt lämnas vidare till annan verksamhet inom Örebro kommun i syfte att förbättra vår service.
Här hittar du mer information om hur vi hanterar personuppgifter.
Tack för ditt svar!
Du har nu hjälpt oss att förbättra orebro.se
ANDRA SIDOR UNDER ÄMNET Vatten & avlopp
-
Anslutning till kommunalt vatten & avlopp
Alternativ för abonnemang, VA vid nybyggnation av småhus och utbyggnad av kommunalt VA.
-
Kommunalt vatten och avlopp - befintlig kund
VA-abonnemang, självservice, ny kund, hårdhetsgrad, vattenmätare, Ledningskollen.
-
Taxor & avgifter
Vattentaxa och avgifter. Anläggningsavgifter och brukningsavgifter.
-
Felanmälan & vattenskador
Felanmälan vid vattenläckor, sms-utskick, bluffsamtal, dagvatten, minska risken för läckor och vattenskador.
-
Pågående och planerade vatten- & avloppsarbeten
Vatten- och avloppsarbeten som pågår nu eller som kommer ske längre fram.
-
Vattnet i vardagen
Om till exempel toaspolning, matfett, biltvätt, regnvatten, krisberedskap.
-
Enskilt avlopp
-
Tillgång till vatten vid vattenkris
-
Vatten & avlopp för företagare