Konsumentjuridisk rådgivning  

Faik Kabashi, Konsumentjuridisk rådgivare i Örebro kommun

Kontakta kommunens konsumentrådgivning när du behöver

  • information om dina rättigheter och skyldigheter som konsument
  • rådgivning vid reklamation
  • information inför köp av varor och tjänster.
  • besök och föreläsning för skolor, företag och föreningar.

Vill du komma i kontakt med Faik Kabashi som är
konsumentjuridisk rådgivare, kontakta Servicecenter
019-21 10 00.

Besöks- och telefontider

Under första veckan i september har konsumentrådgivningen inga besökstider. Under den tiden kan du inte heller boka in telefonrådgivning.

Måndagar

Telefontid kl. 10–12. Ring 019-21 10 00

Tisdagar

Besök på biblioteken kl. 15–16.30. Du behöver inte boka tid.

Onsdagar

Telefontid kl 13–14.30. Ring 019-21 10 00

Torsdagar
Besök på Servicecenter, Drottningg. 5 kl. 15–17. Du behöver inte boka tid.

Skicka dina frågor till oss

Du som är bosatt i Örebro kommun kan skicka din fråga till oss genom att fylla i ett formulär här. När du skickar din fråga med e-post, är vårt mål att kontakta dig inom tre arbetsdagar.

 

14 september 2016 • 14.10

Dela:

RSS-länkar på orebro.se

Örebro kommun, Box 30000, 701 35 Örebro | org.nr: 212000-1967 | 019-21 10 00
kommun@orebro.se | Om webbplatsen | Press | E-post | E-skola | Medvindlänk till annan webbplats