Konsumentjuridisk rådgivning  

Faik Kabashi, Konsumentjuridisk rådgivare i Örebro kommun

Kontakta kommunens konsumentrådgivning när du behöver

  • information om dina rättigheter och skyldigheter som konsument
  • rådgivning vid reklamation
  • information inför köp av varor och tjänster.
  • besök och föreläsning för skolor, företag och föreningar.

Vill du komma i kontakt med Faik Kabashi som är
konsumentjuridisk rådgivare, kontakta Servicecenter
019-21 10 00.

Sommarens besöks- och telefontider för konsumentrådgivning

Under augusti samt första veckan i september har konsumentrådgivningen inga besökstider. Under den tiden kan du inte heller boka in telefonrådgivning.

Besökstider

Torsdagar kl. 15–17 på Servicecenter, Drottninggatan 5.
Behöver du tolk, så har du möjlighet att få besöket tolkat.

Besökstider i Vivalla bibliotek

En måndag i månaden finns det möjlighet att möta kommunens juridiska konsumentrådgivare i Vivalla bibliotek.
Tid: Måndagar kl. 15-16.30 
Höstens datum:

Telefontid

Telefontid då du vill bli uppringd bokar du via Servicecenter.

Skicka dina frågor till oss

Du som är bosatt i Örebro kommun kan skicka din fråga till oss genom att fylla i ett formulär här. När du skickar din fråga med e-post, är vårt mål att kontakta dig inom tre arbetsdagar.

2 augusti 2016 • 09.29

Dela:

RSS-länkar på orebro.se

Örebro kommun, Box 30000, 701 35 Örebro | org.nr: 212000-1967 | 019-21 10 00
kommun@orebro.se | Om webbplatsen | Press | E-post | E-skola | Medvindlänk till annan webbplats